top of page

קול קורא לתרומות לפסח 2019

תושבי הוד השרון היקרים,

עמותת רעים הפכה כבר מזמן לחלק טבעי מהנוף העירוני של הוד השרון. העמותה, שנוסדה בשנת 1997 על ידי הגב' רחל כהן וקבוצת מתנדבים שגייסה ביחד עימה, מחלקת סלי מזון למשפחות הנזקקות בעיר זו השנה ה-22 ברציפות.

עמותת רעים מיישמת הלכה למעשה את עיקרון "תושבים למען תושבים" כאשר היא מופעלת על ידי תושבי הוד השרון ולמען המשפחות הנזקקות בעיר. כבר מראשית היווסדה הניפה העמותה את דגל ההתנדבות בעיר. מאז ועד היום נסמכת כל פעילותה של עמותת רעים על מתנדבים העושים מלאכתם בחפץ לב ומתוך רצון לסייע לנזקקים בעירנו ללא כל תמורה. גם בני הנוער בעיר נוטלים חלק חשוב בפעילותה של עמותת רעים בסיועם באריזת ובחלוקת סלי המזון במסגרת תוכנית "מחויבות אישית" בכיתות י'-יא'.

עובדה זו מאפשרת לעמותת רעים להעביר למעלה מ- 97% מתקציבה ישירות למשפחות הנזקקות, כל זאת מבלי שיבוזבזו כספים על מנגנונים מנופחים, משכורות או הוצאות שאינן הכרחיות.

ייחודה של עמותת רעים ברציפות פעילותה לאורך כל ימות השנה. תארו לעצמכם את הרגע המיוחד הזה בו פעם בשבועיים נשמעת נקישה על דלתה של משפחה נזקקת ובה ילדים רעבים. באותו רגע מתמלא המזווה בשימורים, פסטה, אורז, שמן, עוגיות, ירקות, ביצים ובעוד מוצרי מזון בסיסיים הנדרשים לקיום היום יומי של כל משפחה. מתנדבי עמותת רעים זוכים לחוות רגעים אלה של שמחה, ולו רגעית, בפוגשם את המשפחות הנזקקות של הוד השרון בכל שבועיים.

לקראת פסח נערכת עמותת רעים לאחד ממבצעי חלוקת המזון הגדולים של השנה (כפי שהיא עורכת גם בראש השנה). סלי החג, העשירים בתכולתם והמיועדים למאות המשפחות הנזקקות בעיר, יחולקו על ידי מתנדבי עמותת רעים שלושה ימים לפני ערב החג על מנת לאפשר להן להכין מהמצרכים שיקבלו ארוחת חג כהלכתה. סלי החג יכללו בנוסף למוצרים הבסיסיים גם עופות, דגים, יין לקידוש, מצות, ביצים, ועוד מוצרים המתאימים לחג.

עמותת רעים קוראת לתושבי העיר לפתוח את הלב ולתרום, כל אחד ואחת על פי יכולתו, למען רכישת מוצרי מזון לפסח למשפחות הנזקקות . כל תרומה תתקבל בברכה ותגיע במלואה לנזקקים. תרומות ניתן להשיא באמצעות הקישור הבא או באמצעות הטלפון למספר 052-6616995. תרומות לעמותת רעים מוכרות כהוצאה על פי סעיף 46 לפקודת מ"ה.

עמותת רעים מתנדבים למען משפחות נזקקות

כדאי לקרוא
פוסטים אחרונים
bottom of page